FAQ

HVOR HURTIGT KAN I SVARE PÅ MIT SPØRGSMÅL?

Vi besvarer beskeder og e-mails i den rækkefølge, de modtages, og svarer hurtigt. Vi vil svare på din anmodning inden for 12-24 timer efter modtagelsen, mandag til fredag, hvis det ikke er en helligdag.

HVOR LANG ER BEHANDLINGSPERIODEN?

Alle bestillinger afgivet før 00:00 GMT +2, behandles indenfor 1-5 hverdage (mandag til fredag). Ordrer afsendes eller leveres ikke i weekender og helligdage.

KOMMER MIN ORDRE I ÉN PAKKE?

Afhængigt af størrelsen på din ordre kan du modtage separate pakker, der kan ankomme med 1-2 arbejdsdages mellemrum.

JEG HAR MODTAGET EN BESKADIGET VARE, HVAD GØR JEG?

Vi beklager, at din forsendelse ikke ankom i perfekt stand! Kontakt os venligst med dit navn og ordrenummer for yderligere hjælp.

HVAD GØR JEG, HVIS NOGET MANGLER I MIN ORDRE ELLER ER BESKADIGET?

Hvis en købt vare mangler eller er beskadiget, bedes du kontakte os med det samme for at løse problemet.

SKAL JEG BETALE MOMS?

Vores kunder skal ikke betale for importgebyrer, told eller moms (Valued Additional Tax).

HVOR LANG TID TAGER DET AT FÅ MIN ORDRE?

Samlet leveringstid = behandlingstid + leveringstid
Alle estimerede/typiske leveringstider er udledt af faktiske data indsamlet fra tidligere ordrer. De er omtrentlige tider til reference.
Alle ordrer afgivet før 00:00 GMT +2 vil blive behandlet inden for 1-5 arbejdsdage (mandag til fredag). Ordrer afsendes eller leveres ikke i weekender og på helligdage.
Forsendelse til Danmark er helt gratis. Forsendelsesomkostningerne for din ordre beregnes og vises på bestillingstidspunktet. Til forsendelse bruger vi PostNord. Forventet leveringstid er 1-5 arbejdsdage (mandag til fredag). Forsinkelser i leveringen kan forekomme.

DEN FORVENTEDE LEVERINGSTID ER OVERSKREDET, HVOR ER MIN ORDRE?

I de fleste tilfælde bliver ordrer leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre kan en ordre blive forsinket. Har du ventet yderligere 3 dage efter den oprindelige leveringsfrist og stadig ikke modtaget din ordre? Send venligst en e-mail til: kundeservice@stilla.dk.

HVAD ER FORSENDELSESOMKOSTNINGERNE?

Når du bestiller hos Stilla, får du altid gratis fragt.

HVORDAN KAN JEG BETALE FOR MIN ORDRE?

Stilla tilbyder altid sikre betalinger. Når du afgiver en ordre hos Stilla, kan du vælge mellem følgende betalingsmetoder:

- Kreditkort (Visa, Maestro, Mastercard, Discover, Diner, JCB og American Express)
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay

 

Adresse: Betuwehaven 8, Nieuwegein, Utrecht, 3433 PV, Holland


E-mail: kundeservice@stilla.dk
Kontaktformular: Kontakt
Telefon: +31638092644


Firmanummer: 82232393
Momsnummer: NL862386780B01
Virksomhedens navn: GT Ecom B.V.
Navn på butikken: Stilla


Kundeservice: Mandag til fredag mellem 9:00 og 18:00 GMT +2.